Stara cesta 13
1356 Dobrova
V sredo, 9. oktobra 2024, je potekala 13. redna seja občinskega sveta, na kateri so člani sveta obravnavali 15 točk dnevnega reda:
1. točka: Potrditev zapisnika 12. redne seje
2. točka: Seznanitev z Letnim poročilom Našega časopisa za leto 2023
Poročilo je podal Peter Perše, urednik Našega časopisa, ki ostaja osrednji medij za informiranje na lokalni ravni, društvom pa omogoča, da predstavijo svoje dejavnosti. V pripravi je tudi spletna stran Naš časopis, kar bo dostopnost še povečalo. Naša občina ima v povprečju 10 strani mesečno. V naši občini so bili v preteklem letu najbolj brani članki o avgustovskih poplavah. Župan je v tej točki izpostavil pogovore glede cene časopisa.
3. točka: Seznanitev z Letnim poročilom SU MIRED za leto 2023
SU MIRED svoje naloge izvaja na območju 8 občin. Podali so informacije o svojem delovanju v preteklem letu. Medobčinsko redarstvo je med drugim zabeležilo 330 prekrškov, izdali pa so 304 plačilne naloge zaradi prekoračitve hitrosti za našo občino.
4. točka: Pravilnik o spremembah in dopolnitvah Pravilnika o plačah in plačilih občinskim funkcionarjem in nagradah članom svetov krajevnih skupnosti, članom delovnih teles občinskega sveta ter članom drugih občinskih organov in o povračilih stroškov
Na podlagi poziva Ministrstva za javno upravo je bila občinskemu svetu predlagana sprememba oz. uskladitev odloka skladno z zakonodajo.
5. točka Poročilo o izvrševanju proračuna za obdobje od 1. 1. 2024 do 30. 6. 2024
Župan je prisotne seznanil s poročilom.
6. točka: Predlog Odloka o rebalansu proračuna za leto 2024
Župan je predstavil predlog rebalansa proračuna. Med drugim večje spremembe prinaša na postavki za nakup zemljišča za potrebe gradnje Centra Dobrova, in sicer sredstva v višini 227.000 EUR, ki so namenjena nakup zemljišča. Rebalans zagotavlja tudi sredstva za nakup zemljišč za potrebe sanacije sicer državne ceste in avtobusnih postaj, da bo izvedena celovita sanacija mostu Hruševo. Dvignili so se stroški za operativno delovanje kulturnih domov. Povečali so se tudi stroški za nadomestilo oskrbnin v domovih za starejše. Zaradi višanja cen električne energije se povečuje tudi strošek javne razsvetljave. Pripravlja se tudi že proračun za leto 2025.
7. točka: Predlog Sklepa o dopolnitvi Načrta ravnanja s stvarnim premoženjem Občine Dobrova - Polhov Gradec za leto 2024
Sklep je bil sprejet.
8. točka: Namera za prodajo zazidljivih stavbnih zemljišč (območje GA-11)
Namera se nanaša na zemljišča na Šujici oziroma na območje GA-11. Z lastniki sosednjih zemljišč je bil dosežen dogovor o prodaji. Občina je izvedla cenitve zemljišč; vrednost občinskega zemljišča znaša 906.000,00 evrov, vrednost zemljišč drugih lastnikov pa skupno 395.600,00 evrov. Izvedena bo javna dražba. Namera je bila soglasno potrjena.
9. točka: Predlog Odloka o podelitvi koncesije za opravljanje javne službe v osnovni zdravstveni dejavnosti na področju fizioterapije
V naši občini pridobivamo nov program za podelitev koncesije za fizioterapijo. Odlok je bil sprejet po hitrem postopku soglasno.
10. točka: Potrditev PIZ in IP za Sanacijo javne infrastrukture po poplavah iz avgusta 2023
V prvi fazi gre za seznanitev občinskega sveta. V predinvesticijski zasnovi (PIZ) in investicijskem programu (IP) so bolj natančno predstavljeni projekti, za katere bomo kandidirali za dodatna sredstva iz naslova sanacije. Na osnovi projektne dokumentacije in soglasja Državne tehnične pisarne, bomo vlagali in kandidirali za dodatna sredstva na Ministrstvu za naravne vire in prostor. Župan je še pojasnil, da se iz teh sredstev po poplavah sanira oziroma vzpostavlja infrastruktura v prvotno stanje, kot je bilo pred poplavami.
11. točka: Predlog Sklepa o razrešitvi in imenovanju člana v Svet javnega zavoda Polhograjska graščina
Namesto Natalije Pavlin se kot članico v Svet Javnega zavoda Polhograjska graščina imenuje Aleksandra Nartnik.
12. točka: Predlog sklepov o imenovanju predstavnikov ustanovitelja v Svet Osnovne šole Polhov Gradec in v Svet Osnovne šole Dobrova
Mandat je dosedanjim članom potekel. Predlagani novi člani so bili soglasno potrjeni.
13. točka: Poročilo župana o delu in o izvrševanju sklepov občinskega sveta
Župan je prisotnim podal poročilo.
14. in 15. točka: Vprašanja in pobude članov občinskega sveta in razno
Župan je člane sveta seznanil, da direktorica občinske uprave prekinila delovno razmerje. Začasno občinsko upravo vodi v. d. Rok Pulević. V teku je razpis za pridobitev novega direktorja. Izpostavljen je bil primanjkljaj zaposlenih na področju investicij, tudi zaradi velikih in številnih projektov v sklopu sanacije. Člani sveta so se med drugim zanimali za delovanje nadzornega odbora, za urejanje živih meja, košnjo ob cestah in redno vzdrževanje cest ter za projekte, ki so pridobili evropsko sofinanciranje.
Gradivo in zapisniki sej občinskega sveta so dostopni na https://www.dobrova-polhovgradec.si/objava/312231